18 feb 2010

donderdag , autoweekdag

over autoweek: AutoWeek weet hoe belangrijk jouw auto is. Een auto kost veel geld. En dat geld kun je maar één keer uitgeven. Daarom test de redactie jaarlijks honderden auto’s. Daarom schrijven zij dag in dag uit over alle ontwikkelingen in de auto-industrie en aan de auto’s zelf. En dat doen zij zo helder en duidelijk mogelijk.

het is weer donderdag, niet mijn meest favo dag van de week. vriendlief zit dan vast gekluisterd aan de autoweek en heeft totaal geen oog meer voor mij. terwijl ik hem een kusje op z'n wang geef blijft hij dood voor zich uitstaren naar de nieuwste snufjes op autogebied of prijzen van mooie occasions. soms komt het me ook wel eens goed uit. vooral als ik even achter de laptop wil of als ik iets moet leren. tot 5 minuten geleden lag de autoweek nog veilig omgedraait naast me op de grote tafel tot mijn moeder hem pakte en hem aan guido overhandigde. bedankt mam, dit word een zeer gezellige, spraakzame avond. maar dat ie naast me zit op de bank is me al veel waard, hooor =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten