4 feb 2010

Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest

net zoals iedereen heb ik ook wel eens een 'slechte' periode in mijn leven gehad. maar toen ik daarnet al die tijden wou opschrijven kwam ik erachter dat het eigenlijk best wel mee valt. daarom heb ik het allemaal verwijderd en schrijf ik dit opnieuw. ik leid best een gelukkig leven nu ik er zo over na denk. op dit moment heb ik een lieve vriend, een danspartner, goede cijfers op school en zoals het er nu uit ziet komt op dit moment al het geluk mijn kant op. het enige wat ik me afvraag is: voor hoelang nog? en wat dan? wat zorgt ervoor dat het allemaal weer omdraait en het geluk weer net zo hard wegstroomt als dat het gekomen is? iets wat me door de slechte periode de laatste 3 jaar heeft gesleept is zoals de vriendin van me opa altijd zegt: het kan nooit zo donker worden of het word weer licht. en misschien wil ik het ook helemaal niet weten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten