6 feb 2010

geschreven op 2 januari 2010 shopdagje in katwijk

hier zit ik dan, in mijn nieuwe mickey mouse pyama, achter de computer na een lange vermoeiende shopdag. nieuwe giletjes, t-shirt, blouses en vestjes. ik ga nu helemaal voor de blair waldorf stijl uit gossip girl want ik ben niet vies van een beetje kak hoor. katwijkse boetiekjes waren weer erg blij dat ik 'even' langs kwam. ging eigenlijk ook nog voor leuke enkellaarsjes met hak maar die kon ik echt nergens vinden dus daar baalde ik wel beetje van. zo'n flinke shopsessie doet wonderen, in iedergeval voor mij dan. als ik met 50 tasjes in me handen loop door een winkel straat voel ik me helemaal gelukkig. niet dat ik me anders ongelukkig voel want anders ben ik shopverslaafd. ben ik dat eigenlijk ook niet een beetje..?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten