7 feb 2010

geschreven op 28 december 2009 2e kerstdag

smorgens vroeg om half 9 op om de tas in te pakken voor eindhoven. pf, ik weet wel een leukere bezigheid maar goed. om kwart over 9 bij oma voor de deur om haar op te halen. rond half 10 aan gekomen in leiden en oma geholpen met lopen omdat het heel glad was. om rond 11 uur vertrokken we met z'n alle achter elkaar aan naar eindhoven. wat hebben we gelachen in de auto. sander reed als een gek en er was een afslag verdwenen waardoor we door allemaal kleine dorpjes moesten rijden. daar aangekomen kwamen we erachter dat er een ander stel dat op zichzelf zou rijden er niet waren. sander belde en ze lagen nog in bed, met een kater van hier tot tokio. we gingen luchen en iedereen behalve me moeder en ik namen te drinken (allcohol) nouja zo zijn ze nou eenmaal en ze zijn niet vervelend ofzo. we maakte de bediening helemaal gek en gingen ons omkleden. klopklop, 'zijn jullie al klaar?'. god wat hebben ze geduld {NOT}. 'bijna'. op naar het zwembad. terwijl we maar met z'n negenen waren leek het wel of het hele zwembad vol lag zoveel herrie werd er gemaakt. we waren net weer om gekleed komt ome joop gewoon binnen lopen en gaat ook gewoon niet meer weg, wat we ook zeggen. weer terug naar de kamer om om te kleden en op naar de bar. petra had de cd mee van kerst in de kooi en wij gingen helemaal los. we gingen gewoon dansen in de bar en ook de andere mensen volgde. echte sfeer makers zijn wij! =) haha. maar sfeer maak je als je hebt gezopen dus was de rekening erg hoor. €180,- ongeveer!! weer naar de kamer om om te kleden maar dit keer voor het diner dat begon om half 8. mijn moeder, oma, linda en ik wachtte beneden op de rest als er een ander gezin aan kwam lopen en een grote plasticzak met vuil op een vuilnisbakje in de gang zette. daar begon linda hoor met: 'wat asso en dan ben je toch ook niet opgevoed'. dus die man pakt de plasticzak op zet hem op de sigaretenautomaat. waarop zij geageerd met: 'ik vond het al niet kunnen' enzo. dus dat werd een meningsverschil/ruzie met die mensen. om je echt aan te ergeren, zij word echt vervelend als ze lazerus is! frank galan (een zanger uit belgie) kwam ook 2 keer om treden en moest daar veel foto's van maken voor de nicht van mijn moeder petra omdat zij helemaal fan van hem is. ze hebben gewoon hun hele eigen feest. snachts om kwart over 12 kwam het ijs en om 1 uur snachts gingen we eindelijk naar bed. sochtends weer vroeg op om te ontbijten. daarna naar huis toe en ik was blij, even rust aan mijn hoofd.. maar het was gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten