4 feb 2010

geschreven op woensdag 18 november 2009 - verliefd maar nu eens op een ander.

oh god, ik ben denk ik verliefd.
ik ken de jongen al heel lang en zie hem regelmatig. zaterdag bijvoorbeeld: ik en mijn moeder gingen bij hem eten en we hadden echt grote lol. we gingen kaarten en hij beweerde dat hij daar echt altijd mee won totdat hij hij tegen mij moest spelen. hij verloor en baalde als een stekker. zondag kwam hij bij me een film kijken: legally blond. echt een meiden film natuurlijk die hij maar mee had genomen. hij had de film maar een keer toen de tijd met zijn ex gekeken en daarna nooit meer. de soundtrack begon en hij zat vrolijk mee te neurien. ook kon alle delen uit de film en vertelde hij alles al van te voren. (niet dat het mij veel uitmaakte, ik keek toch weinig naar die film) me moeder belde op en vroeg of mijn beste vriend er was maar ik vertelde dat hij hier op de bank naast me zat en dat we samen een film aan het kijken waren. ik kon alleen maar geintresseerd naar hem luisteren en we hebben vreselijk gelachen. hij moest nog iets doen en ging weg toen mijn beste vriend binnen kwam wandelen. sinds die avond zijn we constant aan het smsen en kan ik alleen nog aan hem denken. hij stuurt me lieve smsjes en telkens als ik ze lees smelt ik. nog niemand weet ervan behalve mijn beste vriendin al heeft mijn moeder het wel door. zij heeft voor dat soort dingen een radar in haar lichaam die dat aangeeft. heel vervelend af en toe want ik zou het haar wel willen vertellen maarja.
nou luister ik al een half uur naar het liedje: you belong to me van Taylor Swift. maar gek van te worden maar ik word er vrolijk van. tegen over andere mensen doen we alsof er niks aan de hand is terwijl hij mij savonds smsjes stuurt als: weltruste lieverd, ik denk aan je en je hebt iets. je bent schattig, lief en grappig. hij snapt dat ik savonds veel weg ben om te trainen voor trainen en dat ik het heel druk heb. toch wil hij wel bij mij zijn maar snapt nog niet helemaal daar ik ook de volgende dag naar school moet of dat ik eerder naar bed ga als ik me niet lekker voel. als het regent laat hij mij lachen. hij is de traan van mijn ogen, de lach van mijn mond. hij is het kloppen van hart sinds de dag dat ik hem zag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten