7 feb 2010

jaaroverzicht 2009

(al eerder geschreven en nu over genomen van mijn oude blog)
dit jaar was een zeer bewogen jaar voor mij en voor vele anderen. daarom wil ik een klein overzicht maken met de hoogte en diepte punten van mijn 2009.

januari: naar centerparcs met pepijn en stefan. vooropleiding mbo dans haarlem begon.
februari: heel erg pijn mijn heup. naar pannekoekenhuis met cliff, pepijn en mama. naar grootste scrapwinkel van nederland inkopen gedaan.
maart: naar engeland met school. begin van dokterbezoeken voor mijn heup.
april: als verassing naar de camping toe in de vakantie. het koniningendag drama in apeldoorn.
mei: mijn moeder jarig waar ik voor het eerst na lange tijd guido weer zag. einde van vooropleiding mbo dans.
juni: weer een nieuwe danspartner gevonden. laatste paar weken op school.
juli: over op school. eindelijk grote zomer vakantie.
augustus: naar de camping. oma fi op 2 augustus overleden. ik werd 15 jaar.
september: opeens werd ik erg ziek, ik heb B12 tekort.
oktober: 3 oktober gevierd in leiden.
november: 20 november, ik ging een nieuwe relatie aan.
december: een maandje samen met guido. 2e kerstdag in eindhoven gevierd. oud & nieuw 2010!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten