5 feb 2010

mannen en de autoweek

voor de kerst had ik geregelt dat guido een 10 weeks abbonement kreeg op de autoweek. mijn moeder haalde, als ze boodschappen ging doen, elke week het blad al voor hem mee. hij houd van auto's (en hopelijk ook wel een beetje van mij..) dus vond ik het een leuk idee om hem dat cadeau te doen. al een week liep ik hem helemaal nieuwsgierig te maken en toen op 13 januari viel het eerste exemplaar op de mat. elke donderdag belt een ongeduldige jongen aan en stormt na een kus meteen naar binnen en valt aan op het nieuwe exemplaar dat die dag is binnen gekomen. je moet hem eigenlijk eens zien zitten, op de bank met dé autoweek voor zijn neus, druk aan het doorspitten naar nieuwe hightec sneufjes of goedkopen auto's. zo lief..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten