23 mrt 2010

in de tuin ?

het is mooi weer buiten, het zonnetje schijnt. ik zit binnen op de nieuwe stoeltjes met een kopje thee en mijn mobiel bij de hand. en nee ik ben dus niet op school. alweer niet? nee alweer niet. gisterenavond kreeg ik de zeurende hoofdpijn die ik altijd al heb gehad. ik nam 2 paracetamolletjes omdat ik niet wist of je diclofinac mag slikken in combinatie met antibiotica. ik lag rustig op de bank met vriendlief tegen mij aangenesteld , wat natuurlijk helemaal verkeerd om is maar hij had het verdient, en dacht dat de hoofdpijn zakte. s'nachts bleek anders want toen ik wakker werd had ik knallende hoofdpijn en klopping in mijn hoofd. het is gelukkig wel weer gezakt en de dokter zegt dat ik spierspannings hoofdpijn heb. straks ga ik denk ik even in de tuin lekker genieten van het weer en geschiedenis leren voor morgen. vriendlief komt als het goed is naar huis maar weet alleen nog niet hoelaat anders kunnen we heerlijk samen genieten van het zonnetje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten