22 mrt 2010

maandag 22 maart, de dag van vandaag.

wat heb ik veel beleefd tot nu toe vandaag. laten ik even bij het begin beginnen:

vanmorgen: ik las een smsje van vriendlief die hij gister avond had gestuurt en maakte daar uit op dat hij weer eens ruzie had met zijn vader. ik vroeg wat er was en kreeg als antwoord waarom wij , ik en mijn moeder, zo hard waren tegen zijn vader en tegen hem. om even uit te leggen vriendlief is afgelopen week nauwelijks thuis geweest. maar ik en mijn moeder zijn ons van geen schuld bewust dus vriendlief is niet meer boos op ons. ik kreeg een smsje van vriendlief: zijn moeder zou smiddags komen om de inboedel te taxeren en dat het hem leuk lijkt als ik haar ontmoet.

vanmiddag: mijn moeder ging nieuwe kuip stoeltjes halen met een klein tafeltje. die had ze gezien in een boekje en was helemaal verlieft. ze heeft de woonkamer verbouwd met mijn tante om er speciaal plaats voor te maken. ja, het ziet er heel leuk uit! ben heel enthousiast en ze zitten echt heerlijk. wel een shiny kleur, zilver. toen ik thuis kwam zou ik om 3 uur naar vriendlief toe gaan. we zouden film gaan kijken en ik zou na 4 maanden zijn moeder ontmoeten.. als ik ergens niet goed in ben is het wel een goede indruk achterlaten bij mijn schoonmoeder/ouders. ik hoop vurig dat het is gelukt want als het gaat zoals ik en guido willen zal ik nog heeel lang met haar om moeten gaan. ze was wel aardig hoor, heel anders dan dat ik dacht en jeetje wat lijkt guido op haar.



de mooie zilveren stoeltjes en het tafeltje waar mijn moeder helemaal verlieft op is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten