24 mrt 2010

weekendje weg met vriendlief?

de zomervakantie met mijn moeder is geboekt en wel: van 23 juli tot 13 augustus. maar nu blijkt een van mijn liefste vriendinnetjes dan niet te kunnen komen omdat ze dan al in frankrijk is. toen ik dat vriendlief vertelde vond hij dat ik maar eens moest gaan kijken op de website van de camping voor de tarieven van dat schattige kleine sta-caravanetje. dit was wat de www zei:
De Sunhome is een comfortabele 2-persoons mobile home. Klein maar fijn en compleet ingericht doet hij niet onder voor een hotelkamer. De Sunhome heeft een aparte slaapkamer en badkamer. De woonkamer heeft een bank met een keurig keukenblok. Natuurlijk ontbreekt een terras met stoelen en tafel niet. Met verwarming, televisie en een uitgebreide inventaris voorziet deze accommodatie in alles wat u nodig heeft.
Kortom: wilt u er samen eens lekker tussenuit, dan is de Sunhome een leuk nieuw alternatief.De Sunhome is per nacht te huur.

ik ben er vorig jaar wel eens in geweest en het is zeker klein maar zoveel ruimte heb je natuurlijk niet nodig dan met z'n tweeen bent. per nacht kost dit kleine schatje €61,50. reserveringskosten is €8,- en je moet €50,- borg betalen (maar dat krijg je bij uitchecken gewoon weer terug). de €61,50 is inclusief: gas, water, elektriciteit en toeristenbelasting.
dus stel dat we uberhaupt gaan, gaan we denk ik 3 daagjes en zijn we dus exclusief borg €184,50 kwijt. dan krijg je ook zwembadpasjes voor 3 dagen en kunnen we natuurlijk wel heerlijk van elkaar genieten en misschien wel van mijn lieve vriendinnetje? alleen nu nog even met vriendlief bespreken en als hij wil met mijn moeder. ben benieuwd en hou jullie op de hoogte!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten