19 apr 2010

cijferlijst enzo

pf, wat was het zondag mooi weer! lekker in de tuin gezeten en mama en vriendlief hebben plantjes geplant. helaas niet beentjes in de zon om te bruinen maar dat is weer een heel ander verhaal. sávonds lekker gegeten bij zon en zeebad waar ik letterlijk met een mond vol tanden stond. er was een man die vandaag zijn dood ging vieren. hij was 90, doof maar volgens mij verder niets met hem aan de hand. hij gaat deze week euthanasie laten plegen en zijn vriendin moest er gewoon om lachen. zoiets raars heb je toch nog nooit meegemaakt?
dan zijn er in mijn vriendenkring ook nog eens liefdesprikkelen die niet allemaal even handig gepland zijn maarja doof he?!

vandaag heb ik bijna al me cijfers gehad. eerst me cijfers van mijn proefwerkweek:
nederlands: mondeling 8, zakelijk brief boven de 7
engels: mondeling 8.8
geschiedenis: 7.5
biologie: 7.1
economie: 4.8
maatschapijleer: 7.2
dans: 7

best mooie cjfers toch? nu de cijfers waarmee ik het eindexamen in ga:
nederlands: boven een 7
engels: 8.2
geschiedenis: 7.8
biologie: 7.1
economie: 6.1
maatschapijleer: 8
dans: boven een 7

woow, ben echt trots op mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten