23 apr 2010

ik voel me iemand anders.

al anderhalve week last van mijn evenwicht. toch maar even naar de dokter. mijn voorhoofd en cinesen zitten vol met slijm en mijn trommelvliezen waren naar binnen getrokken. pf, dat verklaart veel, dus even een neusspray en na een paar dagen zal het minder worden. o ja by the way.. je amandelen moeten er wel uit!
fijn, lekker, heb ik weer! na mijn eindexamen gezellig naar de KNO arts en dan even een afspraak maken voor de operatie dan daarheen, nachtje blijven, naar huis en dan een week alleen gepureerd eten. een plus punt aan het bezoekje en operatie: ik krijg zo'n beeldige ballon van vriendlief, dat heeft hij nou eenmaal belooft, met de get well soon i love you. alleen bij hem weet je het nooit dus misschien vergeet ie het of zoiets dergelijks. heeel veel kaarten hoop ik, alleen krijg ik ze niet ben ik bang voor, en cadeautjes. ben vandaag door al deze ongein alweer 3 dagen thuis maar ga maandag tot en met donderdag gewoon naar school anders mis ik te veel en dat is mijn laatste week school. daarna 2 weken "vrij" en dan heb ik alle tijd om ziek te zijn. natuurlijk niet zo erg dat ik niet kan leren maar beter dan dan nu.

zit nu op met mijn laptopje op schoot op de bank en skyradio love songs op. mijn moeder en oma aan de grote tafel, ze speelde zo net nog skipbo. praten over laserbehandelingen. (oja, ik moet a.s. dinsdag weer 2 uur lang) woensdag had ik even een breakdown: ik voel me heel iemand anders. ik ben niet meer het meisje dat ik was. vrolijk, vol levenslust gewoon helemaal happy en lekker in mijn vel. nu voel ik me soms verdrietig, niet lekker in mijn vel en moe. soms ben ik heel happy maar ik kan ook intens verdrietig zijn. soms schrik ik er weleens van. guido hoeft maar iets te zeggen of ik kan wel huilen.

ik voel me iemand anders..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten