1 apr 2010

ziekenhuis deel 2

donderdag en ik ga, misschien wel een beetje gespannen, naar het ziekenhuis. mijn moeder en ik waren nog geen 5 minuten binnen of het gedonder begon al. 'mevrouw, heeft u uw ID bij u?' oeps, vergeten. 'heeft u wel uw verzekeringspasje bij u?' wat een opluchting die hadden we dus wel. 'heeft u een door verwijzing van de huisarts?' nou nee niet echt. ik antwoord: 'ik ben hier 22 februari naar de kinderarts geweest en die zei dat we hier een afspraak moesten maken.' mevrouw van de balie ging kinderpoli bellen en wij mochten rustig wachten in de grote wachtkamer. ongeveer 10 minuutjes later werden we opgehaald door een meisje die wat testjes ging doen. ik moest om de beurt mijn ogen afdekken en letters lezen op de andere kant van de muur. er werd met lucht in mijn oog "gespoten". en van de oogarts moest ze druppels in mijn ogen doen zodat hij kon bekijken of ik iets had achter mijn oog en waar mijn puppilen groot van werden. nou dat heb ik geweten! voor dat we bij de oogarts terecht konden gingen we nog even snel wat drinken omdat het toch nog 20 minuten zou duren. toen de opzich redelijk charmanten arts mij binnen riep deed hij nog wat testjes om te de conclusie te komen dat er gelukkig niets aan de hand was. ik heb dus de hele middag met mijn moeder haar leesbril opgelopen (foto volgt snel) anders kon ik niks lezen. dat me ogen gaat zijn maakt mij aan de eene kant ben ik blij maar aan de andere kant ook weer niet. ik weet nu nog steeds niet wat er aan de hand is..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten