11 mei 2010

trots!!

een tijdje terug berichtte ik helaas dat vriendlief zijn baan niet door ging. zijn moeder is taxateur en nu loopt hij daar alweer een paar maandjes in mee. ik heb het gevoel dat ie het nog leuk vind om te doen. antiek is hij wel gewend bij zijn vader en gaat ook graag mee naar veilingshuizen om gewoon wat rond te sneufelen.
hij leert heel hard, ziet er altijd netjes uit als hij met zijn moeder mee gaat (zal er ooit wel stiekum een foto van maken..) en gaat vaak naar zijn moeder om samen met haar te leren. voor mijn gevoel werkt ie zich uit de naad, gelukkig.
straks als hij thuis komt gaat hijj weer leren voor morgen omdat ie dan weer naar zijn moeder toe gaat. hij laat zich echt van zijn goede kant zien aan de rest.
zometeen komt mijn beste vriendin uit beverwijk. we gaan samen leren voor het examen en misschien komt guido hier dan ook nog wel even leren (?).

pf, ik ben zo trots!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten