18 aug 2010

zomervakantie 2010

dat is lang geleden! ben net terug van 3 weken op vakantie. veel gedaan, veel beleefd maar vooral veel gelachen. dit word een echte fotolog want fotos vertellen verhalen.


eerste dag bij het zwembad, toen was het nog mooi weer.


een fotoshoot met een deel van de groep.


workshop disci dans van het wk voetbal.


elke woensdag moest mijn moeder werken en kwam mijn vriend de hele dag. samen ontbijten en dus ook samen afwassen (soms dan).


vin, het duitse jongetje waar eigenlijk iedereen wel verliefd op was.


iedereen ging weg voor een puzzeltocht buiten de camping en wij gingen niet mee. daarom hebben wij heerlijk ontspannen met een gezichtsmaskertje op en de dvd van dear john aan.


geitjes voeren samen met mijn vriend en een vriendin.


tadaa, dit is taco de schilpad. die kwam elke woensdag langs en wij wouden natuurlijk met hem op de foto.


de laatste avond. even een foto gamaakt in de slaapkamer van vriendje en vriendin noella.


de allerlaatste foto met noella en haar broertje anthony.

vriendje kwam haast elke dag wel langs en ook hij vond het leuk. hij heeft veel nieuwe vrienden gemaakt en hij lijkt vrolijker. ik heb hem nog nooit zoveel zien lachen als in de afgelopen 3 weken. mijn vakantie kan niet meer stuk!

1 opmerking: