16 sep 2010

Dag 11: mijn broers en zussen

Ieder kind wil als ze klein zijn toch een broertje of zusje. Maar voor mij mocht het niet zo zijn en daar ben ik nu heel blij om. Dus nee, ik heb geen broertje en of zusje. Ik vind het niet erg hoor. Niemand die mijn barbie's vroeger afpakte of me sloeg zoals een broertje zou doen.

Mijn neefje is eigenlijk mijn broertje. Daarnaast is hij ook nog eens een van mijn beste vrienden. We kunnen lachen en heel goed met elkar praten. Vroeger was dat wel anders. We pestte elkaar en als hij viel gaf hij mij de schuld. Negen van de tien keer liep ik honderd kilometer achter hem maar toch. Ik zag hem haast elke dag en we gedroegen ons ook als broer en zus. Éen is het zo erg geweest dat ik hem in zijn hoofd heb gebeten. Ik schaam me er dood voor maar nu kunnen we erg wel om lachen. Toen onze oma in het ziekenhuis terecht kwam hebben we opeens geen ruzie's meer. Nou bijna niet dan. Nog maar éen keer per jaar ongeveer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten