18 sep 2010

Dag 13: mijn week

Mijn week van maandag tot en met vandaag:

- Maandag naar school geweest en s'avonds lekker bank gehangen en BNTM gekeken met vriendlief. Hem vooral plagen over wat ie nou toch zal krijgen voor zijn verjaardag. Ook lekker geblogt natuurlijk.
- Dinsdag was vriendlief jarig. Alweer 26 jaar, wat een oud gebakje zeg! Gewoon naar school geweest en eindelijk het cadeautje geven na hem al die weken te hebben verstopt. Geblogt.
- Woensdag maar een kort dagje op school. Helaas, huiswerk hoort erbij en daarna naar vriendlief gegaan. Heerlijk sex and the city 1 gekeken want die had ik nog niet gezien. Ja, heel beschamend!)Geblogt.
- Donderdag heerlijk laatste uurtje rekenen uitgevallen en in de avond met vriendlief en beste vriendje Pepijn naar de kermis geweest. En tuurlijk, het zal is niet zo zijn, kom ik mijn mentor tegen. Geblogt.
- Vrijdag na school met vriendlief mee naar de hermitage voor een besloten voorstelling die vandaag is geopend over Alexander de Grote. In de avond heerlijk bank gehangen en geblogt.
- Zaterdag (vandaag) vroeg naar vriendlief gegaan. Heerlijk daar ontbeten en in de middag heeft ie lekker roereitje gemaakt. Geblogt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten