19 sep 2010

Dag 14: Wat ik aan heb vandaag

Omdat ik na een flinke shopsessie met m'n moeder ben gaan baderen heb ik niet meer aan wat ik eigenlijk aan had vandaag. Dus heb ik maar even foto gemaakt van wat ik nu aan heb. En meteen dus een kledingstuk wat ik vandaag heb gescoort in beeld. Ik heb nu een lekker wijd shirt aan met kanten strik erop en een zwarte driekwart jogging broek aan.
Tijdens de shopsessie had ik gewoon mijn blauwe suede flatjes aan met een spijkerbroek en een roze classic Tommy V hals truitje erboven. Ben flink los gegaan zeg. Heb 2 vestjes en een truitje van Twin set en het shirtje op de foto, een poncho en jurkje bij de vera moda. Ik zal er snel wel foto's van maken als een soort van shoplogje.



Tijdens het shoppen met m'n moeder liepen we ook een thee winkeltje binnen. We hebben dus een hele leuke theemuts gekocht en kregen dus ook meteen zin in thee. Toen we thuis waren hebben we daarom ook meteen thee gezet in de Blond Amsterdam theepot en onze bijpassende kopjes uit de kast geplukt. Heerlijk boekje erbij en puur genieten op de zondagmiddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten