21 sep 2010

Dag 16: mijn eerste kus



Mijn eerste echt kus, als in tongzoen, kreeg ik toen ik 13 was. Ik en die jongen vonden elkaar al een hele tijd leuk en en sinds ongeveer een week hadden we verkering. Ik kende hem van de dansschool en we stonden voor de deur gewoon te knuffelen. Ik vond het zo spannend. Hoe zou het zijn? Is het niet ontzettend vies? Echt van alles spookte er door mijn hoofd.

Nu ben ik 16 en heb nog maar met 3 jongens echt gezoend. Best weinig in vergelijking met vriendinnen. Alleen ik ga niet uit, heb nu alweer 10 maanden een vriend en ga niet vreemd en ik kwam gewoon niemand tegen. Ik heb voor mijn vriend die ik nu heb een jaar geen relatie gehad. Gewoon geen tijd in verband met dansen en mijn hart moest weer heelen. Nu zijn we sinds gisteren alweer 10 maanden samen en alles gaat helemaal goed (nok,nok, even afkloppen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten