29 sep 2010

Dag 23: dingen waardoor ik me beter voel



Dingen waar ik blij word zijn:
De kleuren van de lente - creatief zijn - de kou van de winter - in de winter met een boek op de bank met alle kaarsjes aan - kerstfilms op tv - kerstliedjes op de radio met voorkeur sky radio - bloggen - mijn vrienden die er door dik en dun voor me zijn - heel hard meezingen met hele slechte liedjes - luisteren naar hoe de regen op de ramen tikt - bij mijn lieve vriend in de armen kruipen als ik me rot voel - de lieve en zorgzame woorden van mijn moeder - de kerstboom optuigen - nog steeds mijn schoen mogen zetten van mijn moeder #enerdanooknogsteedswatinkrijgen - mijn redelijk aparte familie waarvan mensen zeggen dat we leuker zijn dan de pfaff's en gtst bij elkaar - dansen - mooie kleding kopen en het dan allemaal te gelijkertijd aan willen - raar doen met iedereen die maar mee wil doen - spontaan met me moeder in de huiskamer gaan dansen - een lief smsje ontvangen van een goede vriend(in) of mijn eigen vriendlief - samen met m'n vriend tegen elkaar aankruipen en grootse plannen maken over hoe we onze 1 jaar samen gaan vieren - oh oh cherso kijken - in de winter sneeuwballen gevechten kunnen houden - fotograferen - de gezellig gesprekken met m'n dokter #klinktraarmaarzeisechtheelaardig - als ik een nieuw scrapbook blad in de boekenwinkel zie liggen - jarig zijn - en nog zo veel meer...

1 opmerking: