9 sep 2010

Dag 4: wat ik vandaag heb gegeten en mededelingen!

Hou je vast voor een saaie opnoemen wat ik vandaag vanaf ontbijt tot en met avond eten heb gegeten.

Vanmorgen begon ik met een bruine boterham met daar rookvlees. In mijn eerste pauze op school een rol prince mini stars en in de grote pauze een boterham met rookvlees en 2 boterhammen met ontbijtspek. Toen ik vanmiddag in de bus zat opweg naar huis kreeg ik opeens zo'n trek dat ik mijn kleine zakje met kroepoekjes op at. Voordat ik na Oprah naar boven holde nog even een stuk of vijf druifjes in mijn mond en ik was ready to douche. Vanavond heb ik een klein stokbroodje gegeten en een kleine salami pizza met mijn moeder gedeelt. Vanavond misschien nog een beetje yoghurt en dan weer genoeg voor vandaag.

De mededelingen!: Dit weekend ben ik er niet en kan ik dus ook niet bloggen. De dagen zullen worden ingehaald, natuurlijk! Ik ga een weekendje ontspannen met mijn vriend, zijn moeder en stiefvader. Ergens bij de grens met Belgie. Komt goed uit dus dat ik morgen vrij heb vanwege suikerfeest dus kunnen we vroeg vertrekken.
Ook wou ik een foldertje met jullie delen voor eventuele creatieve workshops die ik ga geven. Gisteren toen ik me verveelde heb ik hem in elkaar gezet maar hij is nog niet helemaal perfect. Het is zo'n uitvouw foldertje. Toch wou ik even wat fotootjes delen met jullie..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten