14 sep 2010

Dag 9: mijn overtuigingen

Ik heb geen geloof. Ik ben niet gedoopt maar heb wel op een rooms katholieken basisschool gezeten. Niet dat ik nog veel weet van het scheppen van de wereld en al het ander maar ik heb het wel geleerd. Omdat ik niet echt iets te vertellen heb over dit onderwerp doe ik maar een stokje:

4 dingen die in mijn tas zitten:
Mijn rechten bundel, portemonee, leesboek en een flesje water.

4 dingen die in mijn bureaula liggen:
Ik heb geen bureaula maar dingen op mijn bureau zijn postpapier, mijn dagboek waar ik eigenlijk bijna nooit in schrijf, een paar schriftjes en foto's.

4 dingen in mijn slaapkamer:
Mijn nog niet zo veel gebruikte bedje, een tv die nog niet is aangesloten, héeel veel foto's van iedereen en alles en een oorfortuil waar ik paar jaar geleden opslag weg van weg en heerlijk op kan lezen (maar het eigenlijk te weinig doe).

4 dingen die ik graag zou doen:
Een boek schrijven, van mijn blog een hele grote blog en goed bekeken blog maken, meer dansen en weer op mijn oude trainings schema komen en goede cijfers halen op school.

4 dingen die ik op dit moment erg leuk vind:
Creatief zijn, fotograferen, pretty little lairs lezen en mijn vriendje.

4 dingen die je nog niet van mij weet:
Mijn geheimen, dat ik fan ben van de vogue, mijn bloedgroep want die weet ik zelf niet eens en dat van sneeuw hou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten