23 okt 2010

Mijn favorieten

Donderdag en vrijdag was er een heel lief vriendinnetje misschien wel bekent als #lievevriendinuitalphen voor de mensen die me op twitter volgen. Dat is een van mijn favoriete momenten van de vakantie. Donderdag werd ze door haar moeder gebracht en hebben we lekker een filmpje gekeken en naar de AH geweest voor boodschappen want jeetje, zij eet echt niks gewoon. Sorry Noella maar je bent lief hoor ;). Zaterdag kreeg ze het idee om naar een bos hier in de buurt te gaan en ging dus ook eigenwijs bij mijn vriend aan bellen. "Wil je met ons mee naar het panbos?" Tuurlijk zwichte hij en we reden in zijn autootje naar het bos. Daar aangekomen zagen we dat we entree moesten betalen. Ja dat hadden we niet verwacht dus we lagen helemaal dubbel en stapte maar weer in de auto. Aangezien we langs een Mc Donalds reden gingen we langs de Mcdrive want ja mijn beste vriend was mee en die heeft echt altijd honger en mijn vriend trouwens ook, haha. Om heel eerlijk te zijn hebben we niet zoveel foto's gemaakt maar de een die op mijn vriend z'n mobiel staat hou je nog tegoed.



Ook heb ik een nieuwe pyjama gescoort vandaag hier in een dorp vlakbij. Ja, dat past ook tussen mijn favoriete lijstje want als ik denk aan herst en winter denk ik aan mezelf in een pyjama heerlijk op de bank met een pot thee, koekjes en een goed boek of leuk TV programma. Ook heb ik weer fotoprint spullen gehaald zodat ik ook weer lekker creatief bezig kan zijn en een nieuwe witte BH van Esprit want die had ik echt heel hard nodig.

Om mijn favorieten lijst compleet te maken heb ik het stokje van Eline zijdenkt.nl 'gestolen', het mocht hoor, en dat was eigenlijk ook toon aangevend voor het onderwerp van dit logje.

TV programma: Oh oh cherso gewoon omdat het zo ontzettend .. ja hoe zeg je dat? Glee is gewoon verslavend, het gaat eens niet over populaire scholieren en ze dansen en zingen zo leuk.
Boek: De serie van pretty little lairs. Ben nu zelf in deel 4 bezig en deel 5 ligt al op me te wachten. Kan niet wachten tot deel 6 uit is in 2011 dus laat het vuurwerk maar alvast knallen voor 2011.
Film: O deze is moeilijk er zijn zoveel leuke films. Toch zijn mijn all time favo's wel Dirty dancing 2, The notebook en Dear John. Romantisch, daar hou ik van en vriendlief gelukkig ook. Oja niet te vergeten Eat pray love!

Kleur: Roze, ik ben een meisje en hou/hield van ballet en daar past roze toch wel heel goed bij.
Acteur: Diego Luna maar niet zoals hij er tegenwoordig uitziet met z'n Osama Bin Lade baard.
Actrice: Julia Roberts omdat ze het zo goed doet in Eat pray love.

Snack: Kaasblokjes van La vache qui ri zijn echt heel erg verslavend! Ik mag dus ook maar één keer per week eten meestal op vrijdag maar ik heb nog niet op dus vanavond dan maar?
Drankje: Slagroom aardbei thee heerlijk voor elk seizoen maar helemaal met herst en winterdagen.
Eten: Lasagna home made van mijn moeder is ie het lekkerste maar ook ind ik andere pasta's lekker. Komt goed uit dat ik morgenavond naar de italiaan ga dan.

Dier: Een hondje. Niet zo'n grote maar gewoon een lief klein hondje.
Band: Ik luister niet echt naar bands.
Zanger(es): Micheal Buble waar ik donderdag heel ga in het Gelderdom. Het zou eerst in mei zijn alleen de drummer kreeg hartproblemen waardoor het werd verzet.

Disney karakter: Assepoester. Ik heb die film helemaal grijs gedraait en m'n moeder kent iedere zin in de film uit haar hoofd, haha.
Meisjesnaam: Kim, mijn eigen naam. Omdat ik blij ben dat m'n moeder mij die heeft gegeven.
Jongensnaam: Jeetje dat is een moeilijke zeg. Ik zou er zo echt even geen een weten .. misschien Cliff want zo heet m'n neefje en ik ken niemand anders die zo heet.

Nu weet je wat al mijn favorieten zijn en ik ben helemaal in een blog-stemming dus hou je vast voor veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten