17 nov 2010

Ja, ik ben verslaafd!

Ik geef het toe. Vraag het maar op m'n school want ik ben betrapt. Eigenlijk kent iedereen in eerste instantie me om deze reden. Ik ben Kim, en ik ben een leesjunk. - Applaus! - Gisteren kwam ik het boek: eten, bidden, beminnen tegen. Ookal heb ik m'n moeder moeten beloven alles voor m'n e-reader te kopen kon ik haar overhalen om het toch te kopen want het is nog niet uit als e-book.


Ik heb de film al eerder met vriendlief gezien en was best onder de indruk dus wilde ik ook graag het boek. Ik heb sinds vanmiddag pas m'n vorige boek uit dus ben nu nog niet verder dan de introductie. In de film vond ik het deel over het vinden van je spirituele kant in India heel intressant en kan me dan ook maar net bedwingen niet gewoon daar te beginnen.


Wat er wordt geschreven over het boek op de eerste pagina is niet anders dan veel belovend. De leukste vind ik van de VIVA. 'Van dit boek krijgen wij spontaan zin om onze relatie te verbreken, te eten in Italie en in een yogahouding te gaan zitten.'


Bij deze beloof ik dat ik m'n hele boekencollectie zal fotograferen maar ik haal niks uit de dozen hoor want anders ben ik dik een week bezig, haha. Ik zal m'n verslaven tonen, binnenkort.

1 opmerking: