28 dec 2010

Christmas in foto's ..

en in woorden. Kerstavond zou ik met m'n beste vriend vieren. Ik had een mode en autoblad voor hem gekocht - ik weet het, leuke combi - maar voelde me na het avond eten niet zo lekker. Toch liet ik m'n beste vriend komen en keken we all you need is love. Ik kreeg steeds meer pijn tussen m'n schouderbladen, kreeg het benauwd en had het gevoel alsof er een riem onder m'n borst werd aangetroken. Op naar de dokterspost vond m'n moeder en dus deden we dat. Daar aangekomen werd ik ook steeds misselijker. Nadat die dokter ons al dik driekwartier had laten wachten kwam alles eruit - ja, letterlijk dus - en konde we weer zo goed als naar huis want ik was daardoor flink opgeknapt.



Eerste kerstdag begon ik met het krassen van onze december loten en m'n moeder maakte appelmoes en stoofpeertjes. Ik was een beetje misselijk maar knapte ik in de middag op en konden we naar m'n opa en z'n vriendin. We hadden lootjes gedaan en moesten we voor ongeveer €10,- voor elkaar kopen. Tijdens een etentje had ik eens gezegt dat die rozijntjes in rode doosjes me deden denken aan vroeger en wat kreeg ik? Die rozijntjes in rode doosjes. 'S avonds gingen we fonduen waar ik maar een paar stukje vlees at want ik was nog steeds niet echt lekker.





Tweede kerstdag ging het al een stuk beter en maakte ik de cadeautjes open wat ik eerste kerstdag al zou doen. Drie boeken van de Gossip Girl next generation serie en een spiegeltje en nagelsetje van de etos december lijn. We vertrokken al vroeg naar Leiden om vanuit daar naar Eindhoven af te reizen want daar zouden we kerst vieren. Daar aangekomen na die slome autorit aten we heerlijk een broodje in het restaurant en werd er - natuurlijk - veel gedronken. Na die heerlijke lunch ging iedereen zwemmen maar besloot ik onder zo'n regendouche te gaan staan om eens lekker te ontspannen voor de avond. Na m'n douche kropen we nog even met z'n alle de bar in voor we ons zouden omkleden voor de avond. En ja, na al die drank - nee, ze worden heel gezellig als ze drinken - gingen de mannen een beetje vreemd doen.







Na de drie leuke - op het ziek zijn op kerstavond na dan - en gezellige dagen moest ik wel eventjes bijkomen maar ik heb ervan genoten. Ik hoop dat ik je een beetje mee heb kunnen slepen in m'n kerst en ik kijk nu alweer uit naar kerst 2011!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten