10 jan 2011

How to build & al m'n andere blabla




Ik hou van deze tafeltjes! M'n moeder wilde nieuwe tafeltjes bij de bank en het leuke gezien bij Leen Bakker samen met een tv-kast en een vitrinekast. Uiteindelijk vond ze het maar niks en gingen we gezellig even bij een andere winkel kijken. Het eind resultaat? Deze twee tafeltjes voor de prijs van de Leen Bakker tafeltjes, tv-kast en vitrinekast.

M'n aller liefste beste vriendje had me voor kerst een duur boek cadeau gegeven terwijl ik dacht dat we gewoon iets kleins deden. Dus ik heb nog een cadeautje voor hem gekocht. Hij houdt van kleding dus heb ik een blauwe trui voor hem gescoort, hoop dat ie er blij mee is!

Even tijd voor een beetje blabla. Ik wil ten eerste even zeggen dat ik een twitterpauze hou van ongeveer een weekje, of hoelang ik het maar volhoud, met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Ook wil ik even kwijt dat ik officieel ben gevraag als gast designer voor de website: www.scrapitandwrapit.nl voor al m'n knutsel frutsel. Als éénerlaatste zeg ik dat m'n vorige post voortkwam uit zelfmedelijden en ik hem dus ook weer heb gewist, na een lieve reactie dat dan weer wel. Nu, als allerlaatste, zeg ik dat er binnenkort ook weer een voornemens post aankomt.

O, en omdat dat toch niet het laatste was, ik heb volgende week tentamenweek dus zal ik niet zoveel posten op m'n blog.

1 opmerking: