4 feb 2011

Happy anniversary to me ..



en natuurlijk ook voor jullie! Want zonder de lieve reacties die ik wel eens vind bij m'n posts had ik het een stuk minder leuk gevonden. Nee, ik heb geen reuze groot netwerk en al helemaal geen bergen reacties en volgers maar wel dezelfde terugkerende lezers.

Vandaag besta ik via dit account een jaar. Ik ben blij dat ik toen ben overgestapt want via blogger bloggen is veel makkelijker dan pimpblog, haha. Ooit iemand mee gewerkt? Drie keer helemaal niks, dus ik raad het af!

Toevallig heb ik gisteren samen met m'n moeder een bedel van Charming by Thomas Sabo bestelt. Een die eigenlijk niet meer te koop is maar m'n tante toevallig vond op een - betrouwbare - website. De laptop, heel toepasselijk aangezien ik houd van schrijven en al 2 jaar een blog bij houd. Dus als ik hem binnen heb en hij hangt aan m'n armband zal ik er een fotootje van maken.

Vandaag heb ik behalve deze leuke mededeling een minder leuke mededeling. Vandaag is geconstateerd dat ik een veel te hoge bloeddruk heb. Dit heeft m'n moeder ook, het is dus wel een soort van erfelijk maar we weten allemaal waar het door komt, m'n overgewicht. Maandag laat ik m'n bloed prikken en woensdag moet ik naar een bloeddruk controle. Hoop dat jullie, vaste lezers en ook nieuwe lezers natuurlijk, weer met me mee willen lezen. Sleep me er maar doorheen, gelukkig kan ik er wel om lachen, haha.

Ik wil nog één ding kwijt. Bedankt, lieve lezers!
(Voor alle mensen die tot nu toe via alle wegen hebben gereageerd, ik heb iets verkeerd geschrijven. Ik schreef: wat voor mij een slechte bijkomstigheid is, m'n overgewicht. Ik bedoeld - zoals gecorrigeerd: we weten allemaal waar het door komt, m'n overgewicht. Ik mag toch ook wel eens iets fouts typen? M'n zin klopte gewoon niet. Ik heb het bijdeze herstelt.)

1 opmerking:

  1. Aah wat leuk dat je al zo lang blogt! En hopelijk komt het helemaal goed met je bloeddruk!

    BeantwoordenVerwijderen