4 apr 2011

Hello april!



Vandaag is het alweer april en het weer is best lekker. Wat is deze maand toch eigenlijk ook bijzonder en fijn.

  • Vandaag, 4 april, is m'n oma jarig. Dus vanavond lekker uit eten met de familie want ze is 73 geworden. Over oma's gesproken .. Gisteren was de oma van m'n vriend jarig en ik had al wel eens gehoord dat ze mij erg graag wilde ontmoeten. Daar moest het maar eens van komen want vriendlief had me al veel te lang 'verborgen' weten te houden. Helaas had ze vrijdag, nee geen grap, haar pols gebroken dus had ik een verjaardags en beterschapskaart in één gemaakt. Wat een schat van een oma is dat zeg en de rest van de familie ook. Heb het wel getroffen hoor!

  • In de afgelopen maand ben ik al bijna 3 kilo afgevallen en dat ga ik deze maand natuurlijk wel doorzetten!

  • Ik ben de eerste dag van de maand goed begonnen zoals jullie kunnen zien. Ik heb m'n layout varanderd. Wat vinden jullie ervan? Ik vond het wel hoog tijd worden voor wat nieuws en dit ziet er toch ook veel leuker uit.

  • Ik heb de afgelopen drie dagen elke dag meer dan 100 bezoekers op m'n blog gehad. En nee, eigen bezoekjes worden niet geregistreerd. Ik ben er echt blij mee. Nu alleen nog het reactie aantal opkrikken, haha.

  • M'n eerste verstandskies komt door en dat volkomen pijnloos. Dus, niet bang zijn want het doet niet bij iedereen ontzettend veel pijn.

  • Deze maand zijn ik en vriendlief één jaar en vier maanden samen dus dit is de maand voor de gewenste anderhalf jaar!

  • Dit is m'n laatste week stage van dit schooljaar. Afgelopen zaterdag was een vriendin van school jarig en kan dus ook niet wachten tot volgende week maandag want ik heb een leuk cadeau voor haar gescoort. Eén tip voor als ze dit leest: we houden er allebei van, lezen. Stiekem heb ik wel weer zin om te gaan leren inplaats van elke dag saai achter de computer te hangen en te archiveren. Desondanks was het wel een topstage hoor, dat jullie niet denken dat het heel vervelend was of zo. Familie bedrijf dus gezellig met m'n moeder, opa en z'n neef.

Hoe gaan jullie de maand april doorbrengen?

1 opmerking:

  1. Aah mijn verstandskies komt er ook door, maar die doet op zich best wel pijn :(
    En goed bezig met afvallen! Het gaat helemaal goedkomen met jou haha :)

    BeantwoordenVerwijderen