5 mei 2011

“Dreams are like stars...you may never touch them, but if you follow them they will lead you to your destiny.”

Als je deze foto's ziet moet je toch gewoon van Italie houden? In 2008 ben ik er voor het eerste geweest tijdens een cruise. Napels, Pisa en Rome. Sindsdien ben ik helaas niet meer in Italie geweest. Toen zag ik de film eat pray love waarna ik het boek las en weer helemaal aan Italie verslingerd raakte ..




Ooit wil ik nog eens terug. Ik wil de taal leren want in talen ben ik goed. Ik wil pizza's en pasta's eten. Dingen zien en zelf beleven, de sfeer proeven. Ik wil nieuwe vrienden maken, genieten van het weer. Winkelen, veel winkelen natuurlijk.

M'n favorieten plekjes in Rome zijn de trevi fontein en het vaticaan. Het plein met winkeltjes voor de poort naar het plein met de toren van pisa is heel gezellig.

Ik heb al een favoriet italiaans woord. Ontdekt in het boek eten bidden beminnen en nooit heeft het mij meer los gelaten. Attraversiamo - laten we oversteken.

Hebben jullie nog dromen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten