10 jun 2011

Ik heb hem!

Ik heb de, voor mij in iedergeval, felbegeerde kipling fototoesteltas. Een hele tijd geleden zag ik op stylescrapbook dat ze samen met kipling een tas had ontworpen. Het was meteen liefde op het eerste gezicht!




Ik had me ingeschreven voor de emailbrief zodat ik het meteen wist als hij te bestellen was. Maar tegen de tijd dat ik op de website keek maandag was hij alleen nog maar in het zwart verkrijgbaar. Ook goed! Ik zag later op de website dat de voorraad wordt aangevuld dus als je er nog een wilt bemachtige klik dan hier! Hij is prijzig maar hij is heel mooi en ik heb er voor gespaard.

Een leuk cadeautje voor jezelf. Ik heb tot nu toe alle vakken goed afgesloten en zelfs twee het hoogste cijfer gehaald. Als jij het ook hebt verdiend .. hij is het kopen waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten