6 jun 2011

M'n leven met een maatje minder?



Ik ben trots. M'n lichaam is aan het veranderen, mijn kleding zit beter. Een tijdje geleden schreef ik nog dat ik pas een paar kilo was afgevallen maar het is zover. De grens ben ik al over, namelijk die van één kledingmaat kleiner. Ik ben 6,5 kilo afgevallen! Wie had dat ooit gedacht?

Ik voel me niet 'beter' of anders maar het is altijd fijn om te weten dat je weer een beetje slanker bent geworden. Niets streng dieet voor mij, gewoon anders eten. De chips komt nog elke week uit de kast maar alleen in het weekend. Ik eet zelfs meer dan ik eerst deed! Af en toe zondigen hoort erbij. Je moet wel blijven genieten van het leven vind ik.

Deze broek heb ik vorige week gekocht en wat ben ik er blij mee, gelukkig zelfs. Eindelijk een broek die over m'n bovenbenen past ookal zijn deze nog steeds 'groot'. Eens een keer geen 'wijde' pijpen maar strak voor de verandering.

Ik houd jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. is het niet ik ben 6.5kg afgevallen?? :$:$

    x sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah supergoed Kimmie! Keep it up! Ik ben ook trots op jou haha :)

    BeantwoordenVerwijderen