26 jun 2011

Top chef to be: week één

Spannend! Het eerste wat ik ooit heb gekookt is een ei. Niet te geloven toch, dat ik dat nu kan. Toen ik gisteren aan m'n oom vertelde van dit plan lachde hij me uit. "Dan krijgen we zeker vooraf een gekookt ei, als hoofd een gebakken ei en als nagerecht een roerei?" Maar, en dat is mijn extra idee achter deze challenge, over 52weken kook ik een lekker diner!




Zondag kookte ik mijn eerste eieren. Eén zacht en één hard ei, voor het eerst in m'n leven. Met een beetje hulp van m'n moeder zorgde ik ervoor dat het water kookte, de eieren een klein gaatje kregen en dat ze uiteindelijk zo lekker smaakte.

In de sitebar links heb ik een extra gadget toegevoegd: Top chef to be. Daar houd ik bij hoeveel weken er nog zijn voor het etentje en hoeveel ik al heb gekookt.

2 opmerkingen:

  1. Hoe staat 't met je andere weekjes? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje, je pushte me om weer stukjes te schrijven dus kijk hier boven voor week twee en drie ;)! Met de andere weekjes ging het namelijk prima ..

    BeantwoordenVerwijderen