27 jul 2011

M'n Italiaanse taalgidsje

Zoals ik al eerder vertelde in het stukje waar ik allemaal nog heen zou willen .. Ik wil Italiaans leren. Dit heb ik nu al een tijdje rondbazuind en toen ik door de action liep en een Italiaans taalgidsje voor nog geen euro tegen kwam moest ik het hebben. Op twitter kreeg ik een reactie van een vriend die familie in Italie heeft wonen. Dat ik dan mooi alles kon vertalen voor hem. Oké, helemaal goed!



Sinds ik de film en het boek van Elizabeth Gilbert, eten bidden beminnen heb gezien en gelezen ben ik in de macht van Italie. Ik hou van het eten maar zal nooit een typische Italiaanse vrouw worden die een uur doet over een kleine salade. Nee, ik houd van eten! En die taal, die ik dus ook wil leren, klinkt zo ontzettend mooi. Vergeet ook de architecteur niet, de mooie trevifontein en al die cathedralen, wauw.

Ik weet dat ik het al vaak over Italie heb gehad en jullie nu vast een punthoofd van al m'n zwijmel verhalen maar ik ben zo enthausiast over het taalgidsje die ik heb gekocht dat ik het gewoon nog een keertje moest melden!

1 opmerking:

  1. Ik wil ook italiaans leren sinds ik eten, bidden & beminnen heb gezien! :)

    BeantwoordenVerwijderen