29 jul 2011

REVIEUW: Blond Amsterdam, Jumbo bath teabags

Een tijdje geleden kocht ik de jumbo bath teabags van Blond Amterdam. Helemaal enthausiast liet ik daarom het bad vollopen. Ik wist niet wat ik precies kon verwachten maar ik had wel het idee dat het bad zou verkleuren en je een lekkere geur zou ruiken.

Niets van waar dus. Je rook de geur maar een beetje maar dat was het. Wat ik heel jammer vind. In de beschrijving staat dat je het zakje ongeveer vijf minuten in het water moet houden maar omdat er niets veranderde heb ik oneindig lang in bad gehouden. Wat ook niets hielp uiteindelijk. Het zakje scheurde open, de zaadjes vervuilde het hele bad en het bad moest helemaal gesopt worden.




Ik ben een beetje teleurgesteld in het product maar het blijft er wel leuk uitzien. Ik zal niet een nieuw pak kopen maar voor de lichte geur zal ik deze wel opmaken. In de zak zitten 3 verschillende geuren. Roos, lavendel en jasmijn waarvan elk twee. De koopprijs is €9,95 en te koop bij onder andere Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten