19 jul 2011

Top chef to be: week vier

Vandaag een enorme foto overload! Deze week heb ik voor het eerste echte cupcakes gemaakt. De Jamin in Leiden, vijfmeiplein verkoopt een heleboel cupcake/taart spullen en toen ik dat dus voor het eerst zag wist ik, ik wil cupcakes maken! Dus zo geschiedde met een beetje hulp van m'n sous-chef mama.





Na het mixen, overgieten en natuurlijk uitlikken van de kom (met een vinger, haha) was het wachten. En wachten is saai dus maakte ik een foto met de cupcakes terwijl ze aan het rijzen waren. M'n flits stond aan en bovenstaande foto is het resultaat. Vond eigenlijk dat hij wel leuk was geworden! Na het wachten werd het tijd voor het versieren ..





Aangezien dit pas de eerste keer was had ik nog niet zoveel spullen dus twee kleuren rolfandant en vlinder uitdrukset (hoe heet zoiets eigenlijk?) maar ik vond ze zeer geslaagd. M'n lieve vriend had me een tijdje geleden een cupcakestand gegeven, een mooie roze. Aangezien ik twaalf cupcakes had konden ze daar mooi op staan. We hebben ze geproefd en ze waren verrukkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten