22 aug 2011

Als alles zo gaat als ik wil ..



dan zou het zo gaan: Ik zou met m'n lieve vriend gaan samenwonen over een tijd en nadat ik m'n studie af heb misschien ooit trouwen. Ik zou in een schattig huisje wonen in een leuk dorpje, misschien waar vriendlief nu woont, en carrière maken in de grote stad. Ik zou laat moeder worden, ergens rond de 33 jaar of zoiets, en nog maar 3 dagen in de week werken. Ik zou nog steeds bloggen over m'n dagelijks leven en hoe het is om een advocaat, liefhebbende vrouw en moeder te zijn in een. Ik zou m'n eigen knutselkamertje hebben waar ik m'n creativiteit los kan laten en veel mooie kaarten kan maken. Ik zou vloeiend Italiaans spreken en veel mooie reizen hebben gemaakt.

Pepijn, m'n beste vriend, zou nog steeds m'n beste vriend zijn. We zouden dichtbij elkaar wonen, net als nu. Nog steeds is vrijdagavond onze avond. Nog steeds zouden we alle zinloze talentenshows volgen en lachen om de stomste dingen. Later zou hij de geweldigste sugar daddy ooit worden en m'n kindje heeft geen keus: het word of een meisje of een jongetje met gevoel voor mode. Tijdens m'n huwelijk zou hij de maid of honor worden en alle vriendinnen die ik door de loop der jaren heb beloofd dat ze m'n bruidsmeisje mochten worden zouden er allemaal eentje zijn. Ik zou een mooie witte jurk aan hebben die ik natuurlijk met stylish advies van m'n beste vriendje heb uitgekozen en het feest zou mooi worden en groot.

Ik zou een boek schrijven over mannen of gewoon een mooie roman of een lekkere chicklit. Genoeg keus in iedergeval. Ik zou nog steeds van dansen houden en nog steeds alle wedstrijden volgen. Misschien. Zelfs een keer naar het WK Latin in Oosterrijk en fotograferen tijdens andere grote wedstrijden. Ik zou van het leven genieten zoals ik nu ook doe en nog steeds een geweldige band met m'n moeder hebben. Ik zou nog steeds veel boeken lezen en van het leven genieten. Ik zou kunnen koken, heel goed zelfs en veel thee drinken. Kerst zou ik groot vieren met hele families en de lekkerste gerechten klaar maken. Oud en nieuw zou ik ingetogen houden en genieten van alle andere dagen in het jaar.

Het allerlei belangrijkste van al: ik zou altijd blijven dromen. Omdat het kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten