31 okt 2011

NaNoWriMo

Hier heb ik nou een heel jaar op gewacht. Het is eindelijk weer november! Vorig jaar kwam ik er voor het eerst mee in aanraking op de blog van Liselot en ik wist: volgend jaar doe ik ook mee! Er hier ben ik dan. Een notitieboekje in m'n tas, een klein opzetje en een eerste stukje voor hoofdstuk één erin, helemaal klaar voor nieuwe ideeen. Ik ga hem deze maand overal mee naar toe slepen. Naar bed, het toilet, in m'n tas mee naar stage en natuurlijk naar m'n werk.



Het zal niet zo zijn dat ik m'n hele leven opgeef want natuurlijk wil ik vriendlief ook zien maar m'n doel is wel om zo dicht mogelijk bij die 50 duizend woorden te komen. Het liefst meer te schrijven! Ik loop ook nog stage 5 dagen per week van half 9 tot half 6 en ik werk een hele zaterdag. Ach, ik houd moed!

Writing buddies worden? En hebben jullie al ervaring met NaNoWriMo?

1 opmerking:

  1. Heel veel succes! Ik heb nog geen ervaring, maar ik wil wel ooit een keer meedoen. Dan wel met een paar weken verlof van het werk, want nu zou ik er echt geen tijd voor hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen