13 dec 2011

DAILY: high tea





Zondag organiseerde ik m'n eerste (kerst)high tea ooit - we waren met z'n vijven en de hele tafel stond vol met hapjes - er waren sandwiches, kleine gebakjes, een schaal vol met koekjes, worstenbroodjes van het beste vriendinnetje, cake van een goede vriend en een pot gewone en een pot herfstthee - twee uur lang hebben we heerlijk gegeten en gekletst - we speelde daarna nog uren lang wie ben ik - beste vriendje drukte (lees: sloeg) op mijn hoofd als ik een goed antwoord gaf - ik mag voor iedereen spreken als ik zeg dat het spel gegarandeerd voor een gezellige middag staat - was dit zeker voor herhaling vatbaar! Dus wat denken jullie van een Valentijn high tea in februari?

De kaartjes in sommige lekkernijen heb ik geprint via The sweetest occasion(ze hebben er veel meer leuke printebles)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten