7 dec 2011

DAILY: Sinterklaas 2011



Zondag heb ik samen met m'n moeder en met vriendlief Sinterklaas gevierd. 's Middags deden we de bekende cadeautjes terwijl we ook naar Het feest van Sinterklaas keken. Belachelijk trouwens dat Robert ten Brink de goed heiligman speelde maar ja, de kleine kindertjes hebben dat toch niet door.

We keken nog wat meer TV en ik probeerde één van m'n nieuwe cadeautjes uit. Wat ik kreeg dit jaar: het boek De laatste liefdesbrief van Jojo Moyes, een lekkere chocolade letter, de Sims 3 voor de DS en het winter kookboek van Yvette van Boven. Ik was helaas te braaf geweest want ik mocht niet mee in de zak .. en jullie?

Trouwens, we kleurde die middag ook nog alle drie een kleurplaat. Sinterklaas en kerst kleurplaten om precies te zijn. Als ik nou toch al aan het bekennen ben! 'Heel therapeutisch' zie Guido en wij beaamde dat..

Vriendlief en ik gaven m'n moeder een etentje in een gezellig restaurant in Noordwijk, Coppers. Een fijne en kleine menukaart maar echt niet beperkt. De porties zijn huge maar overheerlijk. Ik nam vooraf de ceasar salade met kip en als hoofd de copper topper (hamburger). Eerlijk gezegt heeft vriendlief die voor 3/4 opgegeten want ik zat echt bomvol van de salade. Het restaurant is een echte aanrader!

Wat hebben jullie gedaan voor Sinterklaas? Of doen jullie daar niet meer aan?

1 opmerking:

  1. Ziet er prachtig uit, die lay-out. Beetje serieus wel. Gezellig verhaal over Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen