1 dec 2011

Hello december!



Het jaar is echt omgevlogen. Het is vandaag al weer 1 december. Gisteren heb ik mijn 50.000 woorden voor NaNoWriMo gehaald maar is mijn verhaal nog niet af. Vandaag is het een ontzettend drukke dag op stage, want iedereen wil passeer op de eerste van de maand maar ik sleep me er wel doorheen. Net zoals waarschijnlijk vele van jullie heb ik ook heel wat leuke dingen in de planning voor deze maand.

  • Zondag, 4 december, nemen vriendlief en ik mijn moeder mee uiteten bij een restaurant hier in de buurt. Daar staat een reusachtige kerstboom in de buurt dus mijn fototoestel gaat zeker weten mee.

  • Deze maand krijgen we een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer. Op dit moment is alles al gesloopt en word het opnieuw betegeld. Een soort kamperen in eigen huis ..

  • Op dinsdag 6 december gaan we met het hele kantoor gezellig lunchen buiten de deur. Ik heb een boerenpannenkoek besteld, ben benieuwd!

  • December is zoiezo een heel drukke maand op stage maar ook in de slagerij, ik denk dat je me de 24ste kunt opvegen. Gelukkig heb ik daarna wel twee zaterdagen vrij van werk.

  • Eerste kerstdag ga ik waarschijnlijk aan het begin van de middag naar vriendlief z'n moeder en stiefvader voor een kerst lunch met de familie waarna ik weer terug naar huis ga om daar met opa en de familie van z'n vriendin uiteten te gaan.

  • Tweede kerstdag blijven we thuis, komt vriendlief naar mij toe net als oma en maken we er gewoon een gezellige avond van met lekker eten. Rustige kerstdagen dus dit jaar!

  • Het jaar zit er dan al bijna op dus ik ga weer mijn goede voornemens voor 2012 bedenken maar ik heb nu al wat ideeën. Oud en nieuw ben ik waarschijnlijk thuis, zoals gewoonlijk, en zal oma er ook zijn. Misschien vriendlief? Dat zien we tegen die tijd dan wel.

Voor je het weet is het al 1 januari 2012 en is de meest gezellige maand van het jaar voorbij. Hebben jullie nog grootse plannen voor december?

1 opmerking:

  1. Ik bedacht me dinsdag opeens dat we nog maar 3,5 week moeten werken en dan heb ik alweer vakantie. Ik had nog één vrije dag over, dus die heb ik gauw ingepland en morgen ben ik lekker vrij ^^

    BeantwoordenVerwijderen