28 dec 2011

HOME: a little Rivera Maison



Ik houd van mooie meubels. Als ik iets leuks zie wil ik het eigenlijk kopen, alvast voor later als ik (samen)op mezelf woon. Even een kleine selectie van wat prachtige spulletjes. Hebberig!!

Pebbles trow grey: 99,99. Ik zou later wel een woonkamer in de kleuren wit/cream en grijs/taupe willen. Past dit dekentje perfect in toch? - Hamton mirror: 119,-. Heb je die bewerkte lijst al gezien? - Long bar library book case: 999,-. Idem dito! Die lijst op de kast heen, wauw. Mooie kasten om (een gedeelte van) m'n boeken kwijt te kunnen! - Driftwood office desk: 1.399,-. Prijzig, hééél prijzig maar ik zie me daaraan zeker wel wat boeken schrijven. Kwijl! - Dinner with friends bookstand: 49,94. Een mooie boekstand om m'n kookboeken op uit te stallen. - Fauteuil Tatjana: 355,50. Gewoon ontzettend mooi! Verdiend wel een bijzonder plekje in de kamer, hé?

Wat zouden jullie van deze spullen wel willen hebben? Of wat juist niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten