21 dec 2011

WISHLIST: Dear Santa

De kerstman is onderweg hier naartoe, all the way from de Noordpool. En als de kerstman dan heel rijk was zou ik dit op mijn lijstje zetten ..



1: Dit one line a day-boekje heb ik al op meerdere blogs gezien. Hij is zo mooi! De kleur en dan de goede letters op de kaft. En niet eens zo duur. Helaas heeft de kerstman al m'n cadeautjes al gekocht maar anders had ik deze zeker gevraagt!

2: Moleskine notitieboekje zijn zo mooi. De afbeeldingen op de Le Petite Prince collectie vind ik om bij weg te dromen. Daarbij komt ook nog eens dat ik hartstikke notitieboek verslaafd ben .. Jullie ook last van?

3: Friends vond ik altijd al leuk om te kijken en ik heb al eens gehoord dat het ontzettend fijn is als je de DVD-box hebt. Gisteren keek ik op Bol.com en stond 'ie te koop voor €95,- spiksplinternieuw. Misschien even lief knipperen met m'n ogen naar kerstvrouw mama?

4: Een adressenboekje. Ik heb, zoals je hier kunt lezen, het voornemen om in 2012 meer te gaan schrijven. Ik kan wel brieven en kaartjes schrijven maar zonder adressen kom je niet zo ver. Deze staat dus ook hoog bovenaan m'n verlanglijst!

5: Moet ik serieus hier nog iets over zeggen? Het zijn de YSL pumps die toch elk meisje wil? Alleen er op lopen lijkt me een lastige klus..

6: Last but not last, dit Tiffany&co armbandje. Prijzig, dat zeker, maar ooit ga ik hem kopen! Ze hebben deze ook met daarin i love you gegraveerd. Als ik ooit ten huwelijk word gevraagt wil ik geen ring maar dat armbandje.. hint naar vriendlief?

Wat zouden jullie wel willen krijgen als de kerstman heel rijk was?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten