8 jan 2012

DAILY: week 1

Ik vind dit altijd zo leuk om op andere blogs te zien en te lezen!



Deze week was de week van nieuwe beginnen, dromen en voor mij in het speciaal .. aftellen!

Maandag: in m'n pauze pakte ik m'n "nieuwe" to do-schriftje erbij en schreef een lijstje met punten voor de eerste maand van het jaar. Ik vind het fijn om dingen af te stepen en te weten wat ik allemaal heb gedaan. Nadat ik braaf naar stage ging raapte ik al m'n spullen bij elkaar om een vrolijk kaartje te maken.

Dinsdag: 's Ochtends vroeg plaatste ik een bestelling bij ps ik hou van jou. In m'n pauze maakte ik een begin aan een brief aan m'n beste vriendinnetje.een vriendin van m'n moeder kwam op bezoek, met haar kan je altijd ontzettend lachen dus m'n avond was zeker niet saai. Ik schreef m'n brief af, maakte met de hand wat goodies en maakte een verjaardagskaart.

Woensdag: stuurde ik de post op en kreeg ik de post van PS binnen! Ik had een nieuwjaarsborrel van stage waar ik met de laatsten richting huis vertrok. Oftewel, het was heel gezellig!

Donderdag: m'n moeder haalde me op van stage en toen we naar huis liepen kwam vriendlief van de andere kant aangewandeld. Lekker gegeten, ouderwets naar (hoe kan het ook anders) een Harry Potter film zitten kijken en voor we het wisten was het alweer bedtijd.

Vrijdag: laatste dagje voor het weekend. Ik had nog wat compensatietijd dus besloot ik die op te nemen om bij m'n opa heerlijk te kunnen gaan eten. Kwart voor vijf reed m'n moeder voor, stapte ik in waar hij en z'n vriendin nog net niet met een voorgerechtje zaten te wachten. Ik las veel en lachte tot m'n buik er pijn van deed. Het was een fijne avond..

Zaterdag: m'n laatste zaterdagje vrij van werk en wat ga je dan doen? Winkelen! Ik haalde alle geleden schade van de afgelopen maanden in, at alles wat los en vast zat en kwam thuis met een paar laarzen, twee tassen, twee kettingen, een knal roze broek, een sjaaltje en vier truitjes. Alleen na al dat shop-geweld lag ik wel uitgeteld en voor pampus op de bank. Één woord: zalig!

Zondag: m'n zondag begon om acht over negen helemaal alleen op het station en eindigde rond kwart voor negen weer thuis op de bank. 's Avond dan wel te verstaan. Daar tussen in? Zat ik in twee verschillende treinen, was ik bij vriendlief, maakte we foto's, gingen naar de Burger King (zó slecht, zó lekker!), vulde we een formulier in voor de politie, zette hij me weer terug op die twee treinen, ging ik uit eten met familie en was ik weer eens m'n eerlijke zelf.

Het was weer een fijne week. Hoe was jou week? Heb jij een nieuw begin gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten