1 jan 2012

DAILY: week 52

Ik vind dit altijd zo leuk om op andere blogs te zien en te lezen!



Deze week was extra bijzonder. De laatste week van 2011 - maandag, tweede kerstdag!

Dinsdag: in alle vroegte las ik vol enthousiasme m'n boek uit, trok ik een boek uit de kast en propte hem in m'n tas. Ik ben nog niet zo héél ver maar het is nu al een goed boek. Houd je van mysterie en rijke families in grote engelse huizen? Dan is dit misschien ook wel een boek voor jou?

Woensdag: ik rekende uit dat ik nog maar stage hoef te lopen tot maandag 16 januari, half 1 's middags. Ik keek een film en begon ik alvast met een goed voornemen, meer ontspannen!

Donderdag: maakte ik samen met een collega de kantine in orde voor het oudjaarsontbijt van de volgende ochtend. M'n moeder pikte me op om een TV te gaan kopen bij de Blokker. 's Avonds kwam vriendlief, sloot hij de TV aan maar deze deed het met geen mogelijkheid, keken we .. hoe kan het ook anders? een Harry Potter film en maakte ik het niet te laat want de volgende dag zou ik om 07.15 uur worden opgehaalt.

Vrijdag: begon m'n dag heel goed met het ontbijt op kantoor. Het beloofde een drukke dag te worden maar m'n stagebegeleidster en de gedachten aan de avond sleepte me er doorheen, haha. Het was vrijdag dus kwam beste vriendje Pepijn maar om 9 uur lag ik op de bank in slaap..

Zaterdag: was de eerste zaterdag dat ik niet hoefde te werken. Op met mama naar Sassenheim om de TV om te ruilen, kochten we veel cadeautjes voor onszelf waaronder verschillende Rivera Maison accesoires, to do schriftjes/post it's en tijdschriften. In de middag starte ik de laptop op, keek youtube filmpjes voor honderd, surfde ik op internet naar scrapbook blogs en maakte ik ideeën voor de avond. Rond 5 uur kwamen oma en vriendlief, aten we afhaalchinees, knutselde ik een eind heen, keken we naar Paul de Leeuw, keken we Ik hou van Holland, telde we af, wenste elkaar een gelukkig nieuw jaar en uiteindelijk vielen we 2 uur in slaap.

Zondag: werd ik wakker naast vriendlief (beter begin van het nieuwe jaar is er toch niet?!) en aten we lekker uitgebreid met m'n moeder. We keken naar Hans Lieberg en toen vriendlief naar familie in Knokke vertrok bekeek ik m'n nieuw aangekochte spulletjes van de dag ervoor. Ik schreef een aantal blogjes (waaronder deze), keek nog meer youtubefilmpjes, knutselde nog wat en genoot van de laatste dag van het weekend!

Dit was mijn week! Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten