22 mrt 2012

DAILY: een update

Ik vond het wel weer eens tijd voor een update. Weer eens een echt stukje op m'n blog. Vorige week had ik een drukke schoolweek met een presentatie over echtscheidingen, een opdracht voor het schrijven van een pleidooi in een strafrechtzaak en gewoon huiswerk voor arbeidsrecht en strafrecht.



Deze week lig ik lekker op de bank met een dekentje over me heen zoals maandag toen ik Harry Potter ging kijken op TV. Of zoals gisteren toen ik een eind in m'n boek heb gelezen. Ik heb nog zoveel andere boeken die ik wil lezen dat ik deze nu wel uit wil hebben. Nog 140 bladzijden ..



Of een gezellig dag/avond met vriendlief hebben. Dinsdag pikte hij me op van school en bracht me naar huis. We waren twee jaar en vier maanden samen en dat moest natuurlijk ook een beetje gevierd worden. Heerlijk ontspannen, filmpje aan en kletsen. Voornamelijk ik, ik klets hem de oren van z'n hoofd.

Ik haalde een goed cijfer voor m'n proefwerk Statistiek van dinsdag en begon al aan m'n onderzoek daarvoor. Het is prachtig weer, vanmiddag ga ik winkelen met m'n moeder en ik wil vandaag weer een flink stuk lezen in m'n boek.

GENIET VAN DE DAG!

(foto's: m'n 365 dagen project)

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke dag hebben we gehad, lekker geshopt en gegeten. Vanavond laten we ons nog lekker masseren, wat een mazzel meiden zijn we toch. Trouwens leuke blog ook voor nieuwsgierige mensen om ons heen zo blijven ze lekker op hoogte van alles.

    BeantwoordenVerwijderen