3 apr 2012

APRIL PROJECT: nog 27 dagen te gaan..

Het is zover. Het is vandaag alweer 3 april dus dat betekend dat ik nog 27 dagen te gaan heb. Tot nu toe gaat het redelijk, haha.



Hoe het staat met het niet kopen van boeken?
Gisteren had ik het toch even zwaar. Toen ik met m'n moeder boodschappen ging doen bij de Albert Heijn was daar, bij de kassa, de muur vol met boeken. Ik heb maar twee seconde gekeken en heb me toen maar snel omgedraait. Te veel aanbod! Ook weet ik dat halverwege deze maand het nieuwste boek van Santa Montefiore uitkomt..

Hoe gaat het met het aanleggen van m'n strafzaakdossier?
Umh.. Ik heb nog niets gedaan. Ik heb me vorige week dinsdag wel verdiept in de "tjechische skimoord" maar verder heb ik er niets meer op uit gedaan. Maar hé, ik moet leren voor m'n proefwerkweek die eraan komt.

Ik had ook nog het voornemen om 2 boeken te lezen deze maand. En?
Ik heb de eerste drie dagen van april nog geen één letter gelezen in het boek waar ik mee bezig ben. Dat wordt waarschijnlijk stressen aan het eind van de maand. Ik wil het echt heel graag halen dus na m'n toetsweek ga ik er tegenaan. Hopelijk dan ook weer lekker buiten lezen?

Die 2000 woorden schrijven aan m'n NaNoWriMo-verhaal..Tsja?
Ook daar heb ik nog niets aan gedaan maar de maand is pas net begonnen! Ik heb nog die drie weken te gaan voordat het zover is dat ik alles wil hebben gedaan. Dit is wel echt een stelling die ik wil halen voor deze maand. Ik wil weer een aardig stuk verder schrijven. Dat gevoel dat de woorden maar uit m'n vingers blijven komen. Heerlijk!

Stand tot nu toe: ik heb nog niet zo heel veel gedaan. Blame it on m'n aankomende proefwerkweek! Maar zoals ik al heb gezegt, nog 27 dagen te gaan. In die tijd moet ik toch wel veel hebben gehaald. Ik houd je op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten