12 apr 2012

APRIL PROJECT: Tsja, die boeken?



Oké. Ik moet bekennen dat ik het niet kon laten. Tuurlijk had ik m'n moeder vertelt van dit project maar toen ze mij op de goedkopen boeken wees op de AH-app moest en zou ik toch even een oogje werpen.

'Maar mam, ik kan geen boeken kopen voor mezelf! Dat zou ik niet doen deze maand.' maar voor ik het wist was het leed al geleden want m'n moeder zou me de boeken dan cadeau doen. Ik worp een blik in de bak en zag, nadat ik de achterkantjes had gelezen, al meteen twee leuke boeken.

Met 1 Fifth Avenue van Candace Bushnell stond ik in dubio. Wel doen? Niet doen? Wel doen? Niet doen? Tot m'n moeder het beslissende woord zei.
'Koop hem nou maar!'

En ik deed het. En door het kopen van die boeken kwam ik erachter dat ik na het lezen van De aanslag van Harry Mulisch eigenlijk zin had in een makkelijk te volgen doen. Dus ben ik nu maar begonnen in Nanny slaat terug van Emma McLaughlin & Nicola Kraus.

Één ding staat vast. Ik wil deze maand twee boeken lezen!

1 opmerking: