22 jun 2012

FAVORITES: 3

Favorite drink - thee
Met dit weer, het regent en het doet, drink ik héél graag thee. Lekker op op te warmen op de bank samen met een lekker film of om mee mee weg te kruipen als de regen kletterd op het raam. Favoriete smaken van nu zijn: mango en green tea jasmin.

Favorite thing to do - kaarten maken
Deze week maakte ik gewoon twee "echte" kaarten. Maandag is kaarten-maak-avond met mijn oma en donderdag had ik gewoon zin om nog een kaartje te maken voor een vriendinnetje. En de kaarten opsturen en er dan iemand blij mee maken vind ik nog wel het aller leukste onderdeel!

Favorite magazine - Delicious.
Ik heb gisteren open en bloot op twitter toegegeven.. IK BEN EEN FOODIE! en zoals een echte foodie betaamd blader ik zelfs een food-tijdschrift door in de trein opweg naar een (gedeeltelijke) eetafspraak! Bij het zien van al dat eten ga ik al kwijlen..

Favorite meal - ontbijt
Donderdagochtend maakt ik een lekker ontbijtje voor mezelf zoals je hier al kon lezen. Een gebakken eitje, aardbeitjes en een fruitig sapje waren een goed begin van de dag en ook een klein beetje van mijn vakantie. Wat is jouw favoriete start van de dag?

Favorite blog - A cozy kitchen

A cozy kitchen ondekte ik ongeveer twee maanden geleden en ik was opslag verliefd! Heerlijk eten, prachtige foto's en leuke verhalen maken deze blog voor mij een absolute favoriet. Echt een kijkje waard!

Favorite announcement - goede cijfers
Deze week sloot ik de laatste vakken af met tentames en wat marketing betreft had ik er een hard hoofd in. Totdat een jongen uit mijn klas zo aardig was mij even een foto te sturen van de cijfer lijst die hij zag hangen. Thank god voor voldoendes!

Favorite day of this past week - donderdag
Zoals ik eerder al zei, ik had een eet-date. Gisteren ben ik samen met nog twee vriendinnen en één vriend uit de klas naar Den Haag vertrokken voor een gezellige middag. Eerst naar 21st Jumpstreet en daarna een hapje eten bij Vapiano's. Wat wil je nog meer dan gezellige mensen, véél lachen en lekker eten?

1 opmerking: