21 jun 2012

FOOD: fruitig ontbijt

Goedemorgen! Ik heb vandaag pas een goede start van mijn dag gehad. Hoezo dat dan, Kim? Nou, ik maakte een heerlijk en simpel ontbijtje voor mezelf! Ik heb(onofficieel) vakantie en daar moet van genoten worden toch?

Gisteren hoorde ik dat ik geen herkansingen hoef te doen dus mocht ik mezelf vandaag wel een beetje verwennen en dat deed ik dus met een gebakken ei, aarbeien en een lekker sapje.



Het lijkt me logisch dat ik niet hoef uit te leggen hoe je een ei bakt? Al moet ik toegeven, dat kon ik vorig jaar rond deze tijd zelf ook nog niet. Kan je je het nog herrinneren? Helaas heb ik het project niet volgehouden maar ik kan wel al "redelijk" koken en dat was waar het eigenlijk allemaal om draaide!

Verwen jezelf vandaag met een lekker fruitig ontbijtje zoals ik deed of ga lekker lunchen buiten de deur/kantoor. Geniet van vandaag, ondanks het weer!

1 opmerking: