14 jun 2012

PERSONAL: over vijf jaar..

Ik zag op Lisanne haar blog dat ze een stukje had geschreven over waar ze wil zijn over vijf jaar. En dat vond ik zo een leuk idee dat ik dat vandaag ook doe.



Studie
Ik hoop dat ik over vijf jaar op de universiteit van Leiden rechten studeer en dat ik goede cijfers haal. Ik hoop dat ik een fijne studietijd zal hebben en dat alles eens gaat zoals ik het heb bedacht.

Werk
Ik hoop dat ik een fijne bijbaan heb, het liefst iets in mijn eigen vakgebied, of dat ik misschien nog steeds bij mijn oom en tante in de slagerij werk. Wie zal het zeggen? Ik hoop in elk geval dat ik met zin naar werk ga en dat ik na mijn studie een baan zal vinden in de advocatuur.

Persoonlijk
Ik hoop dat ik nog steeds met veel plezier blog en dat ik gelukkig door het leven ga. Ik wil over vijf jaar nog steeds mezelf kunnen zijn en ik wil graag nog steeds omringd worden door mijn lieve vrienden(innen). Ik hoop dat ik ook gelukkig ben in de liefde en dat ik dingen kan afsluiten. Ik hoop dat ik mijn rijbewijs heb, op mezelf woon en dat er serieus een boek in de maak is van mijn hand.

En stiekem, heel stiekem, hoop ik dat de wereld een stukje mooier is maar dat zal waarschijnlijk maar een droom blijven.. Wat willen jullie hebben "bereikt" over vijf jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten